Oj vad tiden går

Tiden går otroligt fort och jag har helt glömt bort att skriva något på väldigt länge. Sist jag skrev var det om Tomas Di Leva, och det var i början av Maj. Jag har varit bortrest med jobbet ganska mycket, först i Tyskland och sedan i Belgien. Otroligt tråkigt och inget alls att berätta. Så jag struntar i att skriva något om det. Jag tror inte jag kommer skriva så mycket om jobb överhuvudtaget, det är inte något jag gillar att tänka på i onödan.

Idag är det Juni helt plötsligt. Det var inte länge sedan det var påsk känns det som. Och nu är det snart midsommar. Råkar man blinka så är det kanske dags för julklappar, och sommaren är helt väck. Hade jag vaknat till snö och Decembermörker nu hade inga julklappar i världen kunnat lindra min ångest. Jag behöver ljuset nu, det känner jag tydligt. Jag måste bara se till att hålla jobbet på en rimlig nivå så jag hinner med att se solen och ljuset tillräckligt mycket.

Leave a Reply

